Monday 12 March 2012

PENGENALAN

Asalamualaikum

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang saya memulakan blog ini, semoga usaha saya yang tidak seberapa ini akan melahirkan masyarakat yang sihat bukan sahaja dari sudut jasmani malahan sihat dari aspek rohani bahkan kesihatan rohani itu lebih penting daripada jasmani itu sendiri. Pusat rawatan al hikmah wal syifa ini saya dirikan bermula daripada bawah dengan bertatih sehinggalah kini, konsep yang saya jalankan ialah merawat sambil beramal. Kerana apa yang saya lihat ramai  perawat yang merawat tetapi lupa membekalkan amalan kepada pesakit untuk diamalkan di rumah disinilah wujudnya konsep dakwah yang kita wajib menggalasnya sepanjang hidup kita. Buat masa ini saya tidak ada satu tempat yang khusus untuk merawat kerana saya lebih suka merawat dirumah pesakit, sekiranya ada yang berminat untuk merawat segala permasalahan yang dihadapi sila berhubung melalui no tel 0106026527 ( ustaz hikmah ) insyaallah boleh berhubung 24jam. Untuk kos rawatan dan sebagainya akan saya updatekan dari sehari kesehari, semoga usaha saya ini menjamin kejayaan saya dan anda di dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment